Klacht Babypark: Vroegtijdige slijtage van mijn Nuna kinderstoel.

Nikita

Ik heb op 14-07-2017 bij Babypark een Nuna kinderstoel aangeschaft. Binnen 2 jaar vertoonde de zitting al flink veel slijtage. De beschadigingen aan de zitting is te wijten aan de riempjes van de 5 puntsgordel die langs de zitting schuren.
Ik heb mijn klacht hierover ingediend bij de fabrikant zelf maar werd doorverwezen naar het verkooppunt, Babypark dus. Babypark gaf aan dat de klacht buiten de garantietermijn van 2 jaar valt. Echter is er al contact geweest met de fabrikant Nuna voordat de garantietermijn van 2 jaar af liep maar is deze net verlopen in de tussenliggende tijd.
Babypark was niet bereid om een degelijke oplossing te bieden. Zij lieten mij weten dat ik tegen een betaling van €50 (exclusief verzendkosten) een nieuwe zitting bij hun kon bestellen. En dan was deze nieuwe zitting ook nog enkel beschikbaar in de kleuren oranje of rood. De huidige zitting is grijs en rood of oranje past niet in mijn interieur.
Babypark weigert een degelijke oplossing te bieden en ik zit dus nog steeds met een beschadigde stoel. Een meegroeistoel die geschikt zou zijn om jaren mee te gaan is al na 2 jaar kapot. Mijn inziens is dit niet acceptabel en daarom hoop ik via deze weg alsnog te krijgen waar ik recht op heb.

Ik wil dat Babypark alsnog een nieuwe zitting levert in de kleur grijs.

Nikita
    Helaas blijft het stil en neemt Babypark niet eens de moeite om te reageren....

Ook een klacht indienen over Babypark?