Klacht Babyslofje-online.nl: Geen service

Klachtnummer
# 447765
Gebruiker
Jorien Puttelaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ontzettend leuke winkel maar wat een slechte service! Ik heb gisteren een bestelling gedaan maar bedacht me vlak erna dat ik de stof iets te kort had besteld. Ik heb ze gelijk een mailtje gestuurd met de vraag de bestelling aan te passen. Daarnaast de hele site afgezocht naar een telefoonnummer om er achteraan te bellen. Dit is er niet... Helaas hebben ze mijn bericht (die ik vlak na mijn bestselling had gestuurd) te laat gelezen en wordt er geen enkele service verleend om ervoor te zorgen dat mijn bestelling alsnog compleet zou kunnen worden. Ik had maar 30 cm extra stof nodig wat via brievenbus post verstuurd zou kunnen worden. Ik heb hen gevraagd of ze dit tegen enkel de stof prijs zouden kunnen versturen. Maar er wordt op geen enkel manier tegemoet gekomen. Heel jammer want ik zou graag meer bestellingen willen doen. Na deze eerste en gelijk ook slechte ervaring ga ik op zoek naar een fijnere stoffen zaak!

De oplossing

Tekort aan stof als of leveren zonder nogmaals verzendkosten te berekenen

1 reactie

  1. Auteur
    Jorien Puttelaar
    Datum
    Dit bedrijf heeft niks met deze klacht te maken. Het gaat om babystofjes.nl

    Ik begrijp niet zo goed waarom de klacht nu naar babyslofjes-online.nl gestuurd is?

Ook een klacht indienen over Babyslofje-online.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen