Klacht Babywalz: niet ontvangen, toch rekening

Klachtnummer
# 69863
Gebruiker
joy372
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste babywalz
Weken geleden heb ik een grote bestelling bij u gedaan die niet compleet geleverd is. Er miste een blouse in mijn pakket. Hierover heb ik telefonisch contact met u opgenomen. De blouse zou van mijn initiële rekening verwijderd worden en nagezonden worden met nieuwe rekening. Nu heb ik al diverse malen wederom telefonisch contact met u opgenomen omdat u mij toch tweemaal een blouse in rekening brengt die ik slechts eenmaal heb ontvangen. Telefonisch contact resulteert alleen maar in herhaaldelijk dezelfde foutieve overzichten die ik van u mag ontvangen. Hoe gaan we dit met SPOED oplossen??? Dank u

De oplossing

Juiste rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Babywalz hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Babywalz?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen