Klacht Backfixer.nl: Backfixer.nl reageert niet op mails en voldoet niet aan de afspraken.

#wordthiermoevan

Bij bestelling ging er iets mis. Ze hebben 2 maten, ik had op de grote maat geklikt en na de bestelling zag ik in het overzicht staan dat de kleine maat bestelt is. Ik heb ze toen direct een mail gestuurd met verzoek dit te wijzigen, maar daar kwam nooit een antwoord op. Even later heb ik ze opnieuw gemaild, maar ook daar kwam tot op heden geen antwoord op. Het pakketje is ook tot op heden nooit aangekomen. De bestelling heb ik op 8 mei geplaatst. De 2e mail op 11 mei verstuurd. Daarna heb ik via klacht.nl een klacht ingediend en daar kwam als antwoord "backfixer.nl neemt uw klacht niet in behandeling". Ik ben er klaar mee, wil hun product nu uit principe niet meer hebben en wil absoluut mijn €28,99 terug hebben van ze. Kunnen jullie hier iets mee en mij helpen? Mvg, Tom

Ik wil dat ze het geld terug geven, mij uit hun systeem verwijderen, en als ze er om een of andere reden toch een slecht geweten bij hebben als bedrijf zijne mogen ze me als verrassing de grote maat nog toesturen. Maar ik wil verder niets meer met ze te maken hebben zodra ik mijn geld terug heb. Het gaat om een principe

Wij vinden dat Backfixer.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Backfixer.nl?