Klacht Backwerk: Onbeschoft

Klachtnummer
# 330836
Gebruiker
Gulsum oz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik sta voor backwerk beurs en uw medewerker staat te dweilen en negeert mij als klant totaal. Ik ben maar weggelopen. opstarten is logische maar het is al 8:47 uur en op zn minst zeg je goedemorgen. Zij is wel vaker onbeschoft. Beurs kant richting dijkzigt.

De oplossing

Zijn of haar medewerkers opleiden!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Backwerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Backwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen