Klacht Backwerk: Personeel onbeleefd

Klachtnummer
# 400977
Gebruiker
Lucky52
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een heel ontbijt besteld maar mijn the was langer dan een maand overdatum en toen ik hem terug bracht mocht ik een andere pakken maar helaas was die ook overtijd dus die mensen doen hun werk niet goed ze controleren de datums niet hij ging dat pas doen toen ik zei dat de tweede the ook over tijd en wat onbeleefd was van de manger is dat hij mij ging uitschelden dat ik niet dood zou gaan aan een the waarvan de datum overtijd was. Dat is zijn mening ik zei ik eet thuis ook niet dingen overtijd. Hij was onbeleefd Ipv excuses aan te bieden ik voelde me beledigd waar klanten bij stonden hij ga me het gevoel dat ik fout zat.

De oplossing

Wil mijn geld terug die ik betaald heb om rustig te kunnen ontbijten na een behandeling in het ziekenhuis en nuchter te zijn van Bloedprikken. Ik heb daarna niet goed kunnen eten. En mijn geld voor niks aan jullie betaald.
Volgende keer kies ik voor de mc Donalds die zijn veel beleefder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Backwerk hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Backwerk?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen