Klacht Badaltravel.nl: teveel betaald voor 4 vliegticket,s naar suriname

jacintha

Ik heb in aug en september 2015 vier vliegtickets gekocht bij de heer badal ik heb in totaal 3900 euro betaald in plaats van 3040 euro. Mr heeft aan mij een actie ticket verkocht en heeft mij het bedrag van een normale ticket laten betalen .hier door kon ik niet vervroegen om terug te komen naar Nederland waardoor me dochtertje van 12 jaar de cito toets niet heef kunnen maken .Omdat ik een actie ticket had zou ik een bedrag van 400 euro moeten betalen .en met een normale ticket zou ik dan 100 euro per ticket moeten betalen en met die bedoeling vertrok ik naar Suriname .Bij terug keer ben ik bij de mr badal langst geweest en die heeft mij 360 euro terug gegeven en heeft mij gevraagd om voor de rest van het bedrag te wachten tot maart2016 en nu zegt mr dat ,dat het verschil was.

...............

Ik zou graag mijn teveel betaalde bedrag terug willen .

Wij vinden dat Badaltravel.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badaltravel.nl?