Klacht Baderie Verlaan : Niet nakomen afspraken, ondermaatse oplevering.

stijlfigurant

Bijna een jaar geleden een badkamer (opdrachtbevestiging in April) besteld onder de vlag van de Baderie. Werkzaamheden zouden in Augustus aanvangen en badkamer zou zo'n 3 weken zou moeten duren qua oplevering. Inmiddels februari en de zaken zijn nog steeds niet af. Niet alle onderdelen correct / op tijd besteld. Kwaliteit ondermaats, schade links en rechts buiten de badkamer dat nog steeds niet hersteld is. Onmogelijk om met dhr Verlaan enige heldere afspraken te maken (probeer al weken antwoord te krijgen op een email van begin januari, bellen baat ook niet).

Betaal een extra prijs voor service, moet zelf met onderaannemer dingen proberen te regelen. Hoofdkantoor van de Baderie wil ook geen verantwoordelijkheid nemen over de gang van zaken. Dan denk je dat je wat ontzorging afkoopt door met de Baderie zaken te doen... het tegendeel is waar.

Alle zaken per direct afronden.

Wij vinden dat Baderie Verlaan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Baderie Verlaan ?