Klacht Baderie Verlaan : Niet nakomen afspraken, ondermaatse oplevering.

Klachtnummer
# 424497
Gebruiker
stijlfigurant
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bijna een jaar geleden een badkamer (opdrachtbevestiging in April) besteld onder de vlag van de Baderie. Werkzaamheden zouden in Augustus aanvangen en badkamer zou zo'n 3 weken zou moeten duren qua oplevering. Inmiddels februari en de zaken zijn nog steeds niet af. Niet alle onderdelen correct / op tijd besteld. Kwaliteit ondermaats, schade links en rechts buiten de badkamer dat nog steeds niet hersteld is. Onmogelijk om met dhr Verlaan enige heldere afspraken te maken (probeer al weken antwoord te krijgen op een email van begin januari, bellen baat ook niet).

Betaal een extra prijs voor service, moet zelf met onderaannemer dingen proberen te regelen. Hoofdkantoor van de Baderie wil ook geen verantwoordelijkheid nemen over de gang van zaken. Dan denk je dat je wat ontzorging afkoopt door met de Baderie zaken te doen... het tegendeel is waar.

De oplossing

Alle zaken per direct afronden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Baderie Verlaan hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Baderie Verlaan ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen