Klacht Badhanddoeken.nl: geen geld terug na retour en niet te bereiken

Valeggua

Na het plaatsen en betalen van een bestelling had ik na een week nog geen bevestiging ontvangen. Ik heb geprobeerd via het telefoonnummer op de website contact op te nemen naar daar werd nooit opgenomen. Op het webformulier wordt niet gereageerd (ondanks de 24-uur reactie melding) en ook op directe mails kreeg ik nooit een reactie.. Via Google vond ik het telefoonnr van Icom online waar de webshop onderdeel van is. Nu kreeg ik wel iemand te pakken die vertelde dat het pakje de volgende dag zou worden opgestuurd..

Na ontvangst van het pakket was ik toch niet helemaal tevreden met de kwaliteit en besloot ik de handdoeken retour te sturen. Wederom geen reacties op mijn emails. Weer gebeld met de meneer van Icom die zei dat ik gewoon retour kon sturen.

Vervolgens kreeg ik op 13 april een automatisch bericht dat mijn bestelling geannuleerd was. Tot op heden heb ik mijn geld niet terug ontvangen, wederom geen reacties. Ik ben niet te spreken over deze gang van zaken!

Ik wil het bedrag per direct terug gestort hebben op mijn rekening

Wij vinden dat Badhanddoeken.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badhanddoeken.nl?