Klacht Badkamerbouwer: herstelkosten na verkeerd aansluiten stopcontact

RS

Op 14 oktober 2013 hebben wij u onze klacht schriftelijk gemeld. Hierop heeft u niet gereageerd. Samengevat luidt de klacht als volgt:
Wij hebben kortsluiting gehad in de meterkast. Wij hebben hierom een nieuwe meterkast laten installeren. Bij de installatie bleek er stroom weg te lekken via de aardleiding. Voor de opsporing hiervan heeft de elektricien veel uren moeten besteden. Daarnaast hebben we o.m. laminaat moeten verwijderen en vloeren moeten openbreken. Uiteindelijk bleek bij de door u verrichte keukenwerkzaamheden een stopcontact verkeerd was aangesloten. De aardedraad is op de stroomdraad aangesloten. Dit heeft een gevaarlijke situatie veroorzaakt. De extra kosten van de installateur ad € 250,00 voor het opsporen van het door u veroorzaakte probleem willen wij vergoed krijgen.

De door ons gemaakte extra kosten ad € 250,00 voor het door u veroorzaakte probleem willen wij vergoed krijgen.

Wij vinden dat Badkamerbouwer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badkamerbouwer?