Klacht Badkamerbouwer: herstelkosten na verkeerd aansluiten stopcontact

Klachtnummer
# 39303
Gebruiker
RS
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 14 oktober 2013 hebben wij u onze klacht schriftelijk gemeld. Hierop heeft u niet gereageerd. Samengevat luidt de klacht als volgt:
Wij hebben kortsluiting gehad in de meterkast. Wij hebben hierom een nieuwe meterkast laten installeren. Bij de installatie bleek er stroom weg te lekken via de aardleiding. Voor de opsporing hiervan heeft de elektricien veel uren moeten besteden. Daarnaast hebben we o.m. laminaat moeten verwijderen en vloeren moeten openbreken. Uiteindelijk bleek bij de door u verrichte keukenwerkzaamheden een stopcontact verkeerd was aangesloten. De aardedraad is op de stroomdraad aangesloten. Dit heeft een gevaarlijke situatie veroorzaakt. De extra kosten van de installateur ad € 250,00 voor het opsporen van het door u veroorzaakte probleem willen wij vergoed krijgen.

De oplossing

De door ons gemaakte extra kosten ad € 250,00 voor het door u veroorzaakte probleem willen wij vergoed krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badkamerbouwer hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badkamerbouwer?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen