Klacht Badkamerdiscount.com: Na 7 maanden nog geen vervangende meubels

I.BS

Ik heb bij Badkamerdiscountvorig een wastafelmeubel met spiegel en een bijpassende kolomkast gekocht. Alles in natural wash en nu blijkt de spiegel in white wash te zijn, de kolomkast kan niet dicht vwg scharnieren die fout geplaatst zijn en de onderste lade onder de wastafel kan niet dicht omdat de lade te hoog is die dan tegen de sifon komt. Al met al erg ondeugdelijke levering. Vanaf 12 december al doorgegeven met foto's naar hen met de vraag om dit op te lossen. We zouden een nieuwe kolomkast en spiegel krijgen en een 2 nieuwe lades van de wastafelmeubel. Ongeveer 3 weken zou het duren, maar na 3 weken geen telefoon dus ik maar bellen. Ze bellen niet terug, komen hun afspraken niet na en vele smoesjes van, sorry wegens kerstvakantie duurt het langer, we hebben een nieuwe tussenleverancier, toen weer de foute maat besteld (120cm ipv 90 cm) en toen weer alles met "spoed" besteld en zou het 19 juni binnen zijn. Als je nieuw koopt staat er 2 weken levertijd en wij wachten al 7 mnd

Ik wil geen vervangende meubels meer maar een gedeelte van de aankoopsom terug zodat ik meubels zelf kan laten repareren door een timmerman, maar ook een compensatie van geleden schade vwg alle onkosten van bellen en tijd die ik de afgelopen 7 mnd er in heb moeten steken.

Wij vinden dat Badkamerdiscount.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

I.BS
    Zij laten niets van zich horen. Er wordt van alles belooft maar weer niet nagekomen. Hun juridisch adviseur, Dirk Teijen, zou 2 weken geleden met de ondernemer praten en vond dat ik een terechte frustratie had. Ondanks deze erkenning weer geen antwoord.

I.BS

Ook een klacht indienen over Badkamerdiscount.com?