Opgelost door Badkamerdiscount.com: Niet volledig geleverde artikelen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117044
Gebruiker
René
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 8 december 2014 heb ik voor mijn badkamer:
Framini hangende kast wit front hoogglans 40x30x100
Klickwaste + meubelsifon chroom
Inloopdouche + muurprofiel 700x2000 10mm NANO glas
Young toiletmeubel 40x22,5x58 hoogglans wit
Bijpassende sifon
Led verlichting onder wastafel
Totaalbedrag ruim € 1200,=
De badkamer zou ik in Mei 2015 gaan verbouwen dus ik dacht dit is tijdig genoeg om de spullen in huis te hebben.
Donderdag 18 december kreeg ik diverse spullen geleverd. waaronder ook verkeerde spullen.
22 december verkeerde spullen opgehaald, maar weer verkeerde spullen bezorgd.
Om de week gebeld en op 22 april een mail naar de directie verzonden. De heer J. Rutting Deze heer was zeer verbaasd. Uiteindelijk heb ik de spullen gekregen excl. de ledverlichting. Op 1 juli eindelijk mijn geld terug van de ledverlichting.
Er kon geen enkel excuus vanaf. Bedrijf belde nooit terug, schandalige klant behande


De oplossing

Ik wil ten eerste excuses van de heer J. Rutting over de wanprestatie van zijn bedrijf jegens mij.

Ik heb meer dan tien keer gebeld en mail verzonden, maar kreeg nooit een reactie.
Toen ik de directie ging aanspreken kreeg ik een zeer vervelende reactie van Rutting.
De ledverlichting heb ik zelf gemaakt en dit heeft voor mij meerkosten opgeleverd maar dat vind ik nog het minst erg.
Dit bedrijf zal ik bij niemand adviseren en op internet zie ik dat er op diverse forums al heel vervelende klachten zijn over dit bedrijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badkamerdiscount.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    René
    Datum
    Terleurstellend dat klachtenkompas hier geen rol in heeft kunnen spelen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
René
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Badkamerdiscount.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen