Opgelost door Badkamerhuys: Badkamerhuys moet service verlenen en een kapotte tl-lamp vervangen.

angry Opgelost
Henry van Kraanen

De tl-lamp van het badkamermeubel is binnen 10 maanden kapot. Dat is veel te snel. Op 24 mei en 1 juni 2017 heeft [naam verwijderd door moderator] een mail van ons ontvangen waarin wij aangeven dat dit waarschijnlijk nog binnen de garantietermijn valt (we hebben nagezocht of dit eventueel is uitgesloten, maar in alle documenten is er niets te vinden).
[naam verwijderd door moderator] heeft de mail ontvangen en gelezen, maar ondanks meerdere verzoeken niet gereageerd. Bij de plaatsing / oplevering van de badkamer en toilet is er al heel veel misgegaan. Ook toen vond [naam verwijderd door moderator] het niet nodig om te reageren.

Ik wil dat de tl-lamp binnen een week wordt vervangen.

Wij vinden dat Badkamerhuys hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Henry van Kraanen
Er is geen oplossing aangeboden. Er is helemaal niet gereageerd. Juist dit is kenmerkend voor het Culemborgs Badkamerhuys. Klacht is later opgelost, maar van harte ging het niet. Daarna had ik andere klachten m.b.t. de badkamer en die zijn wel goed opgelost.

Ook een klacht indienen over Badkamerhuys?