Klacht Badkamers Woerden: Slechte afwerking badkamer en geen ventilatiesysteem

LadyD.

In april 2015 heeft Badkamers Woerden een badkamer twv 11.056.00 geplaatst.
Zonder ventilatie-systeem, want dat was niet nodig volgens dit bedrijf omdat de huidige het toch ook niet deed. We kregen last van schimmel op plafond en voegwerk. Wanneer bij de "5 sterren specialist" waar zij zijn aangesloten een klacht indienen komt er een reactie met het aanbod om alsnog een ventilatiesysteem te plaatsen voor 550,00. Wanneer wij aangeven daar over na te denken, krijgen wij teruggekoppeld het aanbod te hebben afgeslagen? 2015 is er grote lekkage vanuit de badkamer in onze meterkast. Ze waren niet bereid om dit op te lossen, en sindsdien is er geen enkele reactie geweest. Verschillende vakmensen hebben onze badkamer "bewonderd" tijdens de lekkage, en wezen ons op de slechte afwerking van voegwerk (ook bij toilet beneden), "hangend"deurkozijn, lelijk kit-werk in hoeken en rond toiletpot, krassen op muurtegels ( door ring monteur), beschadigde deurgrepen etc.

Wij willen dat Badkamers Woerden de nota betaald van het ondertussen geplaatste ventilatie-kanaal door een ander bedrijf.

En dat zij de herstelkosten betalen van het voeg- en kit-werk in badkamer en toilet beneden, het netjes af te werken van de deurkozijn van de badkamer, een aantal wandtegels te laten vervangen, een aantal deurgrepen van de lade en hangkast te laten vervangen en het netjes weg laten werken van het elektriciteits-snoer van de spiegelkast (ipv ducttape) en het het herstel van het badkamer-plafond

Wij vinden dat Badkamers Woerden hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badkamers Woerden?