Klacht Badkamerwinkel.nl: Als Badkamerwinkel eenmaal je geld heeft…

G.J. Bel

Bij Badkamerwinkel.nl in Nieuwegein een kast voor de badkamer besteld. Deze werd geleverd zonder plankendragers, dus de kast was vooralsnog onbruikbaar.
Gebeld/gemaild met Badkamerwinkel, ze gingen er meteen achteraan en we mochten er op rekenen dat de plankendragers de volgende week bij ons zouden worden afgeleverd. Na 5 (!) weken (en tussendoor veel contact) werd een plastic zakje bezorgd met daarin niet de plankendragers, maar één klein plastic rondje, een zogenaamde deurstopper. Contact opgenomen met Badkamerwinkel.nl. Ja, men ging er meteen achterheen en anders zou er de volgende dag een oplossing worden geboden.
Resultaat: nul. Daarop in de vestiging in Nieuwegein gesproken met de degene die ons de kast had verkocht. Er was volgens hem maar één oplossing, namelijk zij zouden er weer er achteraan gaan en dan zouden die plankendragers t.z.t. heus wel komen. "Maar we wachten al 5 weken." "Helaas, meneer."
Zo lost Badkamerwinkel.nl klachten en problemen op.

Een adequate oplossing. Dat zou kunnen zijn door z.s.m. tijdelijk eenzelfde meubel te leveren (hoeft niet nieuw te zijn) zodat wij vooralsnog geholpen zijn. Het argument dat dat niet hoeft omdat die plankendragers over enkele dagen worden geleverd geldt niet. Ze zouden er binnen enkele dagen zijn en waren er nog nog na ruim 5 weken! Kom met een oplossing die de klant helpt en niet met een die de boot weer afhoudt!

Ook een klacht indienen over Badkamerwinkel.nl?