Klacht Badkamerwinkel.nl: Als je wil retourneren zwijgt de Badkamerwinkel in alle talen, is onbereikbaar per tel en e-mail.

Klachtnummer
# 428095
Gebruiker
K. Ham
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wil een artikel retourneren, maar de Badkamerwinkel is totaal onbereikbaar, zowel per mail als per telefoon, het is alsof ze er niet zijn. Als klant ben je dus nergens.

De oplossing

Ik wil een artikel z.s.m. retourneren, dat kan alleen via de site, maar nadat ik het retoursformulier aldaar ingevuld heb gebeurd verder niets, heel erg frustrerend. Ze zijn per tel. onbereikbaar, je kan 1 u blijven wachten en waarschijnlijk krijg je ze dan ook nog niet a.d. lijn. En ze reageren niet op de mails :-(. Als klant wil ik graag contact hebben met het bedrijf en weten wat en hoe verder.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badkamerwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen