Klacht Badkamerwinkel.nl: Badkamerwinkel wil artikel niet opnieuw leveren omdat GLS het dan wellicht niet kan vinden.

Klachtnummer
# 364482
Gebruiker
Robert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geen passende oplossing voor het leveren van gootsteen beugels.
Verzendpartij GLS kan onze woning niet vinden dus moeten wij 30km rijden om maar de beugels op te halen.
Na meerdere malen email en telefonisch contact geen oplossing.

Blijkbaar komt dit artikel van Plieger af en die werken met GLS.
Klanten service kan order op een afleverpunt laten bezorgen of order annuleren maar wil het artikel niet opnieuw verzenden.
Klantenservice van badkamerwinkel is zo asociaal dat men gewoon de hoorn erop gooit!

De oplossing

Artikel opnieuw leveren op woonadres, welke gewoon bereikbaar is. Alle andere bezorgers van badkamerwinkel kunnen het namelijk wel vinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Badkamerwinkel.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Robert
    Datum
    Nog geen passende oplossing ontvangen van Badkamerwinkel
  2. Auteur
    Robert
    Datum
    Na zelf een voorstel gedaan te hebben, geen enkele reactie.
    Ik wacht inmiddels op teruggave van mijn geld...
  3. Auteur
    Robert
    Datum
    Nog steeds niet afgehandeld

Ook een klacht indienen over Badkamerwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen