Opgelost door Badkamerwinkel.nl: Badkamerwinkel.nl doet loze beloftes

content Opgelost
H. Korver

Op 3 december een Grohe doucheset gekocht en direct geannuleerd toen ik erachter kwam dat de set in een andere winkel 610 euro kostte i.p.v. de 910,56 euro waarop de doucheset werd aangeboden op Badkamerwinkel.nl . Ik had toen reeds de doucheset betaald.
Toch heb ik, ondanks dat ik ruim op tijd heb aangegeven de doucheset te willen retourneren zowel twee keer telefonisch als via de mail, deze op 5 dec toch heb ontvangen. Ondanks dat ik de bezorgdatum op 7 december had gezet.

Via het retourformulier zou ik moeten opdraaien voor de verzendkosten wat ik weigerde om te betalen. Er zou een retourzending worden geregeld op 14 december. Ik heb de gehele dag thuis gewacht en er is niemand komen opdagen. Nogmaals gebeld en na een rotgesprek waarin ik aardig op mn strepen heb moeten staan alsnog een ophaaldatum van 16 december afgesproken. Pakket is opgehaald, geld zou worden overgemaakt. NIET DUS!!!

Inmiddels ben ik het geld middels VISA aan het terugclaimen omdat Badkamer.nl tot op heden de €910,56 naar me heeft overgemaakt.

Met deze klacht wil ik voorkomen dat andere mensen hetzelfde drama overkomt. Er zijn genoeg andere badkamerwinkels, bespaar jezelf een maagzweer en koop bij een andere webwinkel.

H. Korver
Mensen het is gewoon zo jammer dat ik heb moeten dreigen met VISA en ook daadwerkelijk een terugvorder formulier heb staan invullen voordat Badkamerwinkel.nl over de brug kwam. Ook merkte ik dat er ineens wel beweging kwam nadat ik deze klacht hier had geplaatst. Ik koop hier nooit meer iets

Ook een klacht indienen over Badkamerwinkel.nl?