Klacht Badkamerwinkel.nl: Geen levering , terwijl 4 x afgesproken was

Klachtnummer
# 428642
Gebruiker
Nathalie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

4 dagen 250 km moeten rijden omdat spullen afgeleverd zouden worden. Maar niemand geweest. Niet terug gebeld , steeds moeten bellen en telkens minimaal 20 min in de wacht gestaan . Steeds verschillende telefonistes. 2 x zomaar verbinding verbroken . Liegen over bezorging en schuiven alles af op leverancier. 1000 euro betaald 2 maanden geleden en nog geen tegels. Schandalig ! Nu hopen dat ik mijn geld terug krijg

De oplossing

Mijn geld terug ontvangen

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badkamerwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen