Opgelost door Badkamerwinkel.nl: Klantenservice denkt niet mee met de klant

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 458997
Gebruiker
PaPr
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wil 1 artikel van 3 artikelen retourneren op een totaal bedrag van rond de 250 euro. Dit artikel kost 13 euro en pas door de brievenbus. Nu wil dit bedrijf mij de pakketkosten laten betalen a 8 euro, terwijl het met slechts 2 postzegels te doen is. Dat is pas meedenken met de klant, dus niet! Dit is mijn eerste en tevens laatste bestelling bij de bedrijf.

De oplossing

Retourkosten t.a.v. pakket vergoeden of mij gewoon laten retourneren middels brievenpost.

1 reactie

  1. Auteur
    Badkamerwinkel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,
    Ik snap dat dit vervelend is! Goed dat u uw klacht meld. Ik zorg ervoor dat een collega van de klantenservice contact met u opneemt via het telefoonnummer.
    Groet, Jasmijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
PaPr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na een telefonisch gesprek kon ik het artikel via brievenpost terugsturen. Vandaag bericht ontvangen dat het geld wordt teruggestort. Misschien toch iets voor het bedrijf om in de toekomst over na te denken.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Badkamerwinkel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen