Klacht Badoo: Account niet toegankelijk Badoo blijft geld incasseren

Klachtnummer
# 61861
Gebruiker
Muppet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn account verwijderd, vreemd genoeg blijf ik e-mails ontvangen dat ik dus nog actief sta!! Ik kan niet meer inloggen, mijn mobiele nummer en e-mailadres geeft badoo als onbekend op. En nu incasseert badoo wel weer een nieuwe periode van mijn rekening. Ik heb een superkrachten account via iTunes. Graag de incasso te corrigeren en mijn account definitief te verwijderen.

De oplossing

Graag de automatische incasso stopzetten en mijn account definitief te verwijderen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen