Klacht Badoo: Gevlochten

Klachtnummer
# 448883
Gebruiker
Memo Zakkour
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft: uitblijven van Klacht tegen Je Badoo-account onnodig geblokkeerd!
Geachte leden van Badoo,
Jammer genoeg hebben wij geen reactie mogen ontvangen op voorgaande email.
Graag dien ik een klacht in omdat mijn account onnodig uitgeschakeld of geblokkeerd is?
Echter houw ik me aan de regels van jullie en plaats ik mijn eigen foto's en val ik geen andere personen lastig en gebruik ook geen grof taal of schelden?
Ten gevolge verbaast de blokkade omdat ik de regels niet over treden heeft.
In afwachting op u reactie

De oplossing

De oplossing
mijn account weer actief maken. Bel me desnoods op en hoor dat ik een jonge ben zoals ik ook aangeef op de site en geen fake zoals velen verkapt op de site zitten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen