Klacht Badoo: Links op Google naar Badoo

Mevrouw70

Geachte

Ik ben via een mailbericht link op de site van Badoo beland. Ik heb deze meteen verlaten (bleek datingsite te zijn). Onlangs heb ik ontdekt dat er nu op Google links staan onder mijn officiele naam die naar badoo verwijzen. Een van die links vermeldt dat de lezer gratis met mij kan kennismaken en met mij kan chatten waarbij mijn naam, leeftijd en woonplaats staan vermeld hier ben ik echter totaal niet van gediend. Ik word hier helemaal ziek van!!! Dit brengt mijn zakelijke en persoonlijke leven schade toe en ik ben dus bereid om ermee naar de politie te gaan als het niet per direct verwijderd wordt.
Ik wil dat Badoo per direct alle gegevens die ze blijkbaar van mij hebben verwijdert, en ervoor zorgt dat de links op Google per direct verdwijnen.

Hoogachtend

Dat Badoo per direct alle gegevens die ze blijkbaar van mij hebben verwijdert, en ervoor zorgt dat de links op Google per direct verdwijnen dat is het enigste.

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badoo?