Klacht Badoo: Links op Google naar Badoo

Anoniem

Ben aantal jaren geleden via een mailbericht eenmalig op de site van Badoo beland. Heb deze meteen verlaten en nooit meer bezocht (bleek datingsite te zijn). onlangs heb ik ontdekt dat er nu op Google twee links staan bij mijn naam die naar badoo verwijzen. Een van die links vermeldt dat de lezer met mij kan chatten, waarbij mijn naam, leeftijd en woonplaats staan vermeld. Ik word hier helemaal ziek van!!!
Ik wil dat Badoo per direct alle gegevens die ze blijkbaar van mij hebben verwijdert, en ervoor zorgt dat de links op google verdwijnen.

Ik verwacht dat Badoo per direct mijn gegevens verwijdert en ervoor zorgt dat er vanuit Google niet meer naar badoo gelinkt kan worden.
Verder graag antwoord op de vraag of dit alles zomaar mag. Heb de site nooit bezocht en geen profiel aangemaakt.

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badoo?