Klacht Badoo: Misleiding

Klachtnummer
# 445834
Gebruiker
mulle561
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb mezelf aangemeld bij Badoo en wilde maar een eenmalige betaling doen (129,99). Op de site kon je dit aangeven en ik zag dat je dan levenslang van Badoo gebruik kon maken. Ik ging er dan ook van uit dat je dan ook levenslang van alle opties kon gebruik maken op Badoo. Nu krijg ik een paar dagen een mail van Badoo waarin stond dat er via iDEAL account met 39,99€ wordt aangerekend. IK EUHHHH ? wat is dit ! Een paar dagen daarna zag ik dat er van mijn ING bankrekening dat bedrag ad 39,99 was afgeschreven met ook nog als omschrijving EERSTE INCASSO ! IK EUHHH? Gelijk heb ik de ING Bank gebeld en mijn verhaal gedaan. ING Bank zou per direct Badoo blokkeren van welke afschrijving dan ook van mijn rekeningnummer. ING Bank vertelde ook dat ze heel vaak klanten krijgen met mijn ervaring en zeiden ook dat dit onder MISLEIDING valt.

De oplossing

Badoo
- per direct op de hoogte brengen van de opzegging en beëindiging van mijn overeenkomst waarvan ik dacht dat dit een éénmalige betaling was voor een levenslange dienst aangegaan op 14 mei 2020
- Terugstorten van ALLE betaling
- Registreren als misleiding van in goede trouwe klanten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen