Klacht Badoo: stop de automatische incasso

Klachtnummer
# 424097
Gebruiker
Helderheid
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb €1,99 betaald, denkende dat dit het bedrag zou zijn voor een dag.
Echter ik ben nu nog steeds lid en betaal dus dagelijks 1,99. toen ik dacht gestopt te hebben door door Premium Abonnement te deactiveren, bleef de facturering door gaan.
Dit was het antwoord van Badoo na mijn klacht:
Met het afsluiten van een Badoo Premium abonnement gaat u een factureringsovereenkomst aan, waarmee u akkoord gaat ​​dat de terugkerende abonnementskosten in rekening zullen worden gebracht door de door u gekozen betaalmethode.

Als u uw opgeslagen betalingsgegevens verwijdert, kunt u geen verdere aankopen doen met de één klik-methode, echter worden hiermee de factureringsovereenkomsten van een abonnement niet geannuleerd. Factuurovereenkomsten dienen afzonderlijk te worden geannuleerd en de annuleringsinstructies worden aan u uitgelegd op het moment van de aankoop.

Onze excuses voor het eventuele ongemak. Als u nog verdere vragen zou hebben, dan horen wij het graag.

Ik zou niet weten hoe dit dan moet. De annuleringsinstructies worden blijkbaar niet (meer ) gegeven!

Ik wil van het abonnement en de in rekening gebrachte facturen en automatisch incasseren ervan, af!. Elke dag 1,99....

De oplossing

stop de automatische incasso, of vertel duidelijk hoe ik dit moet doen. Op de Badoosite is dit nergens duidelijk te vinden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen