Klacht Badoo: Vanwege een technisch probleem €59,99 moeten aftikken.

Schepers

Vanwege een technische fout bij Badoo heb ik nu Superkrachten levenslang twv €59,99. Echter heb ik dit nooit besteld. Badoo geeft aan dat ze niets kunnen terugdraaien en het geld dus niet gaan terugstorten omdat ik volgens hun toestemming heb gegeven om met 1 druk op de knop iets te bestellen. Ik heb al meerdere malen contact met ze gehad maar krijg elke keer een automatisch gegenereerd bericht lijkt op. Geen helder antwoord op mijn vraag dus. Als ik vraag of ik iemand telefonisch te woord kan staan is dit ook niet mogelijk. Inmiddels is het zover dat ze mijn aankoop hebben teruggedraaid en ik dus geen "superkrachten" meer heb, maar het geld heb ik nog steeds niet terug. Wanneer ik dit dus aankaart bij hun 'klantenservice' krijg ik hierop geen antwoord. Ze sturen mij door naar PayPal dat hun het verder op moeten lossen, echter geeft PayPal aan dat ze niets kunnen doen omdat Badoo gemachtigd is voor automatisch incasso.

Dat het bedrag alsnog word teruggestort en hun welgemeende excuses.

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Badoo?