Klacht Badoo: Zeer onwenselijke e-mails

Klachtnummer
# 154645
Gebruiker
Joan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Deze e-mails ontvang ik zo'n 15 x per dag!
Hischatje! Ik ben Eva. We zagen elkaar gisteren op Badoo.com en ik mocht je echt graag! Om eerlijk te zijn, ik voel me nu extreem opgewonden en zou er geen probleem mee hebben om te n***** .Je kan me op deze website vinden. Ik zie er naar uit om je vlug te zien en een onvergetelijke tijd samen met jou te beleven! Kusjes!

Het grappige is als ik een klacht indien moet ik het woord K..tje vervangen. Maar zelf krijg ik wel 15 e-mails per dag met onzedelijke voorstellen. Nooit klant geweest van Badoo. Nooit interesse gehad. Ze hebben mijn email gebruikt zonder toestemming.

De oplossing

Stoppen. Probeer hier nu al meer dan een maand vanaf te komen. Stop stop stop!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Badoo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Badoo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen