Klacht Bags2buy: Laptop rugtas kapot handvat

Klachtnummer
# 20943
Gebruiker
T. Beersma
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Begin januari laptop rugtas besteld. 8 januari tas binnen. 17 januari handvat stuk, mail gestuurd met foto. 18 januari mail van bedrijf, tas retour zenden(op eigen kosten). 21 januari opgestuurd. 28 januari zelf contact via mail hoe het ervoor staat. 31 januari bericht: tas in behandeling bij retour afdeling. 2 februari tas terug met brief: originele verpakking ontbrak, handvat was inderdaad los wat een gebrek is, na onderzoek bleek dat het handvat en de ruwe stevige stof zwaar beschadigd was(dit is niet het geval) en daarom de tas niet retour werd genomen. Het gebrek is niet een gebrek aan het product. Wat dan wel? Daarom tas retour bij uitzondering op koste van het bedrijf. Helaas geen woord over repareren van de tas, wat eigenlijk onze bedoeling was. Hopelijk word de tas alsnog gerepareerd of vervangen. schade aan wieltjes en handvat onderzijde(zoals in de brief staat) is van normaal gebruik hier hebben wij ook geen klachten over.

De oplossing

Een reparatie van het handvat of als dit niet mogelijk is geld retour of een nieuwe tas.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bags2buy hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bags2buy?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen