Opgelost door Bagzandfashion.nl: Niet mogen retourneren van verkeerd ontvangen artikel!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 58303
Gebruiker
rosannert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 19 maart een lederen tas besteld op deze website. Op de afbeelding was de tas knalroze, en ook in de beschrijving word de tas roze genoemd. De website zag er netjes en betrouwbaar uit. Ook nog even de voorwaarden gecheckt, en het product mag retour, tenzij het een aanbieding is. De tas direct besteld, en betaald.

Keurig heb ik de volgende dag de lederen tas in huis gekregen, maar tot mijn verbazing was deze bordeaux rood. Jammer, dus gelijk gemaild met de vraag of deze retour kan! Graag wil ik het artikel retour doen, en graag de juiste kleur tas ontvangen.

Hierop krijg ik terug dat de kleuren kunnen verschillen, en het ook nog eens een opruimingsartikel is. De tas kan dus niet retour. Nergens staat aangegeven dat het een opruimingsartikel is, zelfs op de factuur niet!

Na nog een vriendelijke mail, vraag ik ze of de tas retour mag, omdat het ten eerste geen opruimingsartikel is, en ten tweede heb ik duidelijk een verkeerd artikel ontvangen!

De oplossing

Graag de tas alsnog retour nemen, en het betaalde bedrag terugstorten.

2 reacties

  1. Auteur
    Bagzandfashion.nl
    Datum
    Wij kunnen u melden dat wij contact opgenomen hebben met de klant en hebben haar een nieuwe tas uit ons assortiment laten uitzoeken.Wij zijn van mening dat wij een correcte service verlenen,en betreuren het dat de klant dit niet vermeld.
    met vriendelijke groet , Bagz & Fashion
  2. Auteur
    rosannert
    Datum
    Bagz and fashion heeft inderdaad mijn klacht uiteindelijk goed afgehandeld! Bedankt!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rosannert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bagzandfashion.nl?