Klacht Bakker Bart: Muizen bij Bakker Bart

Klachtnummer
# 34919
Gebruiker
JokeMarthe
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Donderdag 12 september waren wij bij de Bakker Bart in Leeuwarden. We hadden net het eten besteld, toen wij een muis zagen lopen. We hebben het er verder bij gelaten en zijn gaan zitten. Toen we zaten te eten zagen wij een muis zitten in de vitrine waar verse producten liggen. Wij vonden dit erg onsmakelijk en beangstigend. Ik ben naar buiten gegaan en heb het eten laten staan. Toen ik buiten stond kwam er een medewerker bij mij om te zeggen dat ik zachtjes moest praten, omdat ik volgens hun al hun klanten weg joeg. Ik hoop dat er wat aan de muizen gedaan kan worden en ik mijn geld terug kan krijgen.

Gewenste oplossing

Ik hoop dat ik mijn geld terug kan krijgen, en dat ze wat aan de muizen doen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bakker Bart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bakker Bart?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen