Klacht Bakker Bart: We zijn onterecht behandeld!

AR

Me zusje heeft een haar geconstateerd op moment dat ze het laatste deel van haar broodje Carpaccio probeert te eten. En dat heeft ze dus niet alleen gezien op het oog maar ook gewoon letterlijk in haar mond ervaren. Wat natuurlijk super walgelijk, onhygiënisch is en gevaarlijk is ivm de Corona. Maar goed om en lang verhaal kort te maken. We hebben de situatie uitgelegd niet aan een medewerker maar aan de Franchise ondernemer van bakkerij bak en Bart Almelo zelf. De eerste reactie was: Waarom is er 2/3 deel van het broodje opgegeten. Dit is natuurlijk ongelofelijk en wat geen mens zou verwachten en vooral van de franchise ondernemer zelf. Het enigste wat ze ons kon aanbieden was een nieuw broodje. We hebben aangegeven na deze nare ervaring me zusje geen nieuwe broodje Carpaccio meer wilt wat ook meer dan begrijpelijk is. En graag onze geld terug wouden hebben. Maar wou ze daar niets van weten en weigerde ons oftewel me zusjes geld terug te geven. Op het gegeven moment is het gewoon een principe kwestie en hebben we recht op ons geld en moet er begrip worden getoond over feit dat me me zusje niet meer is geïnteresseerd in een nieuw broodje Carpaccio wat meer dat begrijpelijk is en moet zijn. Er is gewoon verkeerd gehandeld door franchise ondernemer zelf en totaal geen begrip getoond!

Dat er ten eerste begrip word getoond voor de situatie die er meerdere malen is uitgelegd. En voor een terug vordering van het aankoop bedrag.

Wij vinden dat Bakker Bart hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bakker Bart?