Opgelost door Bakker Hillegom B.V. (Failliet): Bakker beloofde een gratis gereedheidskoffer als je codes goed had; blijkt sprake van misleiding!

A Wassens

Ik had op de folder van Bakker Hillegom een aantal codes goed; zou een 100-delige gereedschapskoffer krijgen.
Wat blijkt: ik ontvang een koffertje met wat tangetjes en klein goed zoals pluggen enz. Elke plug telt voor 1stuk gereedschap! Geen elektrisch gereedschap aanwezig.
Ik vind dat als in een folder over 'gereedschapskoffer' wordt gesproken en inderdaad elektrisch gereedschap in hoort te zitten.
Ik vind dit pure misleiding.
Heb bezwaar gemaakt, maar krijg een formele reactie over de procedures enz. terug.
Daarnaast had ik nog een extra code goed: het zou 'gegarandeerd' nog een extra prijs opleveren: elektrisch gereedschap. Wat blijkt: ik zou slechts een 'kans' op zulk gereedschap hebben gehad!
Ik ben kwaad en sta op het punt bij de Consumentenauthoriteit een klacht in te dienen, maar hoop eerst dat de Consumentenbond een oplossing kan bewerkstelligen.

Mvg.

Wassens

Heel simpel: 'Bakker neemt het 'gereedschapskoffertje 'terug en geeft mij een fatsoenlijke gereedschapskoffer inclusief elektrisch gereedschap.

Wij vinden dat Bakker Hillegom B.V. (Failliet) hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bakker Hillegom B.V.
    Geachte heer Wassens,Het spijt ons verschrikkelijk dat u teleurgesteld bent in het geschenk wat u van ons heeft gekregen. Ik neem vandaag per e-mail contact met u op om tot een geode oplossing te komen.Met vriendelijke groet,Azra Alisic
    Contact Center Manager
    A Wassens
    Ik heb op 14/1 om 23.29 uur per mail gereageerd.
    Tot nu, 15/1 20.00uur heb ik geen reactie gehad.
    Bakker Hillegom B.V.
    Geachte heer Wassens,U krijgt binnen enkele dagen een reactie op uw e-mail via de post. Hiermee hebben wij het vertrouwen dat uw klacht naar tevredenheid zal worden opgelost. Met vriendelijke groet,Azra Alisic
    Contact Center Manager
    A Wassens
    Mijn vrouw en ik zijn blij dat Bakker de situatie ook van onze kant heeft kunnen inzien en daarnaar heeft gehandeld.
    Wat ons betreft is de vervelende situatie nu afgesloten en hopen we in de toekomst gewoon weer bestellingen bij Bakker te kunnen doen.