Klacht Bakker Racing Products.nl: Geen reparatie onder garantie van afgebroken onderdeel van fietshelm.

Klachtnummer
# 410043
Gebruiker
cebezoa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 11 november 2017 een dure fietshelm (€ 234,95!) van Kask gekocht bij Bakker Racing. In september 2019 bleek tijdens een vakantie een onderdeel aan de binnenkant afgebroken te zijn. Dit terwijl de helm altijd voorzichtig is behandeld, en ik niet extreem veel kilometers per jaar fiets. Vanwege drukte op mijn werk heb ik dit pas nèt na afloop van de garantietermijn gemeld bij Bakker Racing (20-11, dus 9 dagen "te laat"). Ik meende namelijk dat ik de helm in december 2017 had gekocht, maar vergiste me daar dus in. De winkel c.q. de leverancier weigeren nu de helm gratis te repareren, reparatie zou € 30 moeten kosten, terwijl de normale levensduur van zo'n helm volgens Kask zelf 3 jaar is.

De oplossing

Het onderdeel bestellen onder garantie, i.p.v. € 30 te rekenen voor een stukje plastic.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bakker Racing Products.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bakker Racing Products.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen