Klacht Bakker.com: Al 2 maanden wachtend op geld terug en geen contact mogelijk..

Klachtnummer
# 461726
Gebruiker
XXMonique
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bestelling in overleg kosteloos geannuleerd na lange levertijd eind april. Tot op heden (7 juli) geen geld terug gekregen. Daarnaast reageren ze niet op de mail en telefonisch niet bereikbaar. Schandelijk!!.

De oplossing

Zsm geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    Bakker.com
    Datum
    Hoi Monique,

    Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet hebt ontvangen! Helaas is er een drukte bij de klantenservice en we doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. Onze excuses hiervoor! Graag wil ik dit uiteraard voor je oplossen. Helaas kan ik jou niet vinden in ons systeem. Zou je ons een privébericht kunnen sturen via Facebook (https://www.facebook.com/Bakker.comNL/)? Met daarin de reden van je klacht en mailadres? Dan help ik je graag verder!

    Groetjes,
    Lotte

Ook een klacht indienen over Bakker.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen