Opgelost door Bakker.com: Bestelling word niet geleverd
Details
Klacht
Een tijd geleden (27-3) heb ik bij Bakker.con een bestelling gedaan (bestelnummer 1031650153). Echter heb ik tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen.Omdat ik op 6-4 wel een track en tracé heb ontvangen, vind ik dit vrij apart.
De bezorger van dpd is namelijk 7-4 wel aan de deur geweest, dat hij een pakket moest leveren aan mijn adres maar pakket niet mee had.
Hierop heb ik contact gelegd met dpd. Echter verwijst dpd mij terug naar uw bedrijf. Omdat pakket niet in depot is gescant. (Kopie van mail is reeds verzonden naar bakker.com)
Ondertussen zit ik al enige tijd moedeloos te wachten. En probeer op verschillende manieren met bakker.com in contact te komen, steeds zonder resultaat!
Gewenste oplossing
Bestelling op korte termijn wel ontvangen, of aankoopbedrag terug- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.