Opgelost door Bakker.com: Bestelling word niet geleverd

angry Opgelost
Braven

Een tijd geleden (27-3) heb ik bij Bakker.con een bestelling gedaan (bestelnummer 1031650153). Echter heb ik tot op heden mijn bestelling nog niet ontvangen.

Omdat ik op 6-4 wel een track en tracé heb ontvangen, vind ik dit vrij apart.
De bezorger van dpd is namelijk 7-4 wel aan de deur geweest, dat hij een pakket moest leveren aan mijn adres maar pakket niet mee had.

Hierop heb ik contact gelegd met dpd. Echter verwijst dpd mij terug naar uw bedrijf. Omdat pakket niet in depot is gescant. (Kopie van mail is reeds verzonden naar bakker.com)

Ondertussen zit ik al enige tijd moedeloos te wachten. En probeer op verschillende manieren met bakker.com in contact te komen, steeds zonder resultaat!

Bestelling op korte termijn wel ontvangen, of aankoopbedrag terug
Geld terug ontvangen. Dit duurde wel 16dagen voor ik het geld terug had

Bakker.com
    Beste meneer/ mevrouw,
    Hartelijk bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vreemd dat je eerder een track & trace code hebt ontvangen, maar geen pakketje! Dat is natuurlijk niet de service die je mag verwachten. Ik ga dit voor je uitzoeken en ik kom zo spoedig mogelijk terug met een passende oplossing. Bedankt voor je ruime geduld.
    Groetjes, Gigi
    Dag gigi,

Vandaag is dpd weer langs geweest (onaangekondigd). Echter was ik op dit moment niet thuis. De bezorger heeft hierbij een verzoek geschreven om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Alleen bij telefonisch contact met dpd, om dit te doen. Word mij vermeld dat pakket de 14-4 retour naar afzender is gestuurd. De werknemer van dpd kon ook niet in systeem zien dat er vandaag een pakket bij mij aangeboden zou worden. Ik vind dit allemaal wel erg raar worden! Want dpd Service kan geen contact maken met chauffeurs, voor evt nieuwe poging later op dag, dan wel een nieuwe lever poging morgen in te plannen. Dit omdat pakket al op retour staat?!?
    Braven
    Leuk zo’n mail dat je pakket verlaat is, terwijl het eigenlijk al verzonden is. Is er al zicht op dat mijn pakket opnieuw verstuurd word (zo ja wanneer kan ik dan nieuwe track en tracé verwachten?)
    Braven
    Vandaag wederom een bericht van uitstel! Ik verwacht juist een bericht met een oplossing!!
    Braven
    Afgelopen vrijdag vanuit het niets een nieuwe track en tracé ontvangen. Tot op heden nog geen dpd gezien, natuurlijk zit er een weekend en Koningsdag tussen. Dus verwacht voor vrijdag (eindelijk na een maand) mijn bestelling te ontvangen
    Braven
    Vorige maand (27-3) heb ik bij bakker.com een bestelling geplaatst die door nog onbekende reden niet is geleverd. Hierop heb ik contact met zowel dpd als bakker.com gemaakt. Deze zijn een onderzoek gestart, en het pakket zou mij wederom opnieuw worden toegezonden.

Afgelopen vrijdag heb ik eindelijk hiervan een track en trace van mogen ontvangen (code 05228825896043) Natuurlijk weet ik dat er een weekend met Koningsdag heeft plaats gevonden. Dus was blij te zien vanmorgen dat mijn pakket eindelijk onderweg was. Later op de dag heb ik de status nogmaals gecontroleerd, en blijkt dat het pakket om 16.18 uur is geleverd.

Ik ben de hele dag thuis geweest. Er is geen bezorger geweest, geen bezorgbriefje in de bus gedaan, niets bij buren afgeleverd! Ik heb hierop telefonisch contact gemaakt met dpd, en deze verwijst mij voor derde keer terug naar bakker.com (zodat zij wederom een onderzoek kunnen starten)

Ik vind dit een rare situatie dat het geleverd kan zijn volgens het systeem, terwijl het daadwerkelijk niet is gebeurt!

Daarnaast wacht ik al meer dan een maand op mijn aankoop! Ik zou graag mijn geld terug willen, want ben het vertrouwen in bakker.com als dpd volledig kwijt!!

Ook een klacht indienen over Bakker.com?