Klacht Bakker.com: doe wat je belooft

Tuinman#23

Op 2 april voor fors bedrag planten besteld voor onze nieuwe tuin. Verwachte leverdatum 3-6 werkdagen. Op 8 april niets gehoord dus even gebeld, op 10 april namelijk een vrije dag gepland om alles in de tuin te zetten, wel handig om het snel te planten als het er is. Meneer dan moeten we splitsen, want een deel is niet op voorraad en dan kunt u woensdag in elk geval dat deel in de tuin zetten. Overige deel kunnen we niet zeggen wanneer dat er is. Vooruit doen we het zo. 9 april weer gebeld: is het er wel morgen, want nog geen verzendbevestiging. Nee staat voor 11 april als leverdatum, sorry ??! Hier nota bene apart voor gebeld een dag geleden. En kan ik de order annuleren? De levering annuleren kan eigenlijk niet, dan moet u tegen de chauffeur zeggen dat hij ze weer mee moet nemen als hij komt. Maar dan zijn we niet thuis dus hoe dan? Daarnaast kost het minimaal 10 dagen voordat u geld is teruggestort als u de order weigert aan te nemen dan weet u dat ook vast........... Tja, nu maar hopen dat de bloemen van betere kwaliteit zijn dan de service.

bestelling zsm leveren

Bakker.com
    Beste meneer Van den Brink,

Wat vervelend dat onze service niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Ik snap dat het frustrerend is als je zolang moet wachten op de bestelling en vaak contact met ons hierover hebt gehad. Dit is niet de bedoeling. Ik hoop dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Mocht je nog verder problemen ervaren, dan hoor ik dat graag. Nogmaals mijn excuses dat het zo is gelopen.

Groetjes, Lisa

Ook een klacht indienen over Bakker.com?