Klacht Bakker.com: In plaats van een normale eerste factuur sturen meteen een betalingsherinnering sturen met alle gevo

davith

Na betaling toch incassogroep in schakelen terwijl er een foute factuur aangehouden wordt van een retourzending daarvoor

Dat de incassokosten ingetrokken worden

Bakker.com
    Hi, wat een ontzettend vervelende situatie. Wij zijn dit druk aan het onderzoeken en komen bij je terug zodra we meer weten. Bedankt voor je geduld.
    davith
    Geduld heb ik wel maar die mensen van het incassoburo willen zo snel mogelijk incassokosten innen (over al betaalde rekening?)dus veel tijd is er niet meer,graag zo spoedig mogelijk een oplossing.het gaat om uren,anders wordt het een gerechtelijke toestand,waar niemand op zit te wachten.(behalve Kassa)
    davith
    Aangezien U niet reageert kan ik niets anders concluderen dat U baat heeft bij de incassokosten,een rondje google leert mij dat Bakker Hillegom failliet is gegaan (2018) en nu een doorstart heeft van een website waarachter een incassoburo schuilt..dus ja het lijkt alsof ik praat met dezelfde mensen...uw klantenservice is seniel ,vergeetachtig en herinneren zich niets (waar heb ik dit eerder gehoord :-) (gelukkig neem ik altijd alle gesprekken op automatisch,ook het gesprek met dementerende Marco van de klantenservice,)doordat deze klantensevice niet capabel werkt komt helft van de klanten wel bij een incassoburo terecht,mede door verkeerde facturen ,vervroegde aanmaningen te sturen en verwarring te stichten met een klantenservice die niet capabel is hun werk uit te voeren,zo vergaart een incassoburo zijn klanten.
    Jammer dat ik dit niet eerder wist van de Fa Bakker,ze hadden altijd een goede naam en daardoor heb ik ook nog besteld,maar deze naam is nu te gronde geraakt .
    Ik zal er nooit meer iets bestellen en ik zal via sociaal media ook waarschuwen voor deze praktijken.
    p.s Het vogelhokje wat ik had besteld is nu een gouden vogelhokje geworden
    davith
    Dankzij uw lakse reactie de incassokosten maar voldaan om erger te voorkomen aan
    Alektum Groep uit Amsterdam
    Dit loopt de spuigaten uit ,we zien een mooi programma tegemoet (Kassa)
    davith
    Als er echt was onderzocht waar de fout lag,had ik dit gewaardeerd en de veronderstelling gehad met een betrouwbaar bedrijf van doen te hebben,echter dit is niet gebeurd er wordt gewoon gelogen door de klantenservice ,er wordt niet op mijn klacht ingegaan dat een fout incassotraject is gestart naar aanleiding van een verkeerde factuur (van een zending die is retour gegaan,via post.nl,kwam in stukken en brokken aan )de factuur die in de nieuwe zending lag betrof 0 euro,en 14 dagen daarna kwam er al een betalingsherinnering,(met een ander factuurnummer ?? )zelfs de wettelijke 14 dagen op zicht zijn daarmee geschonden en dan toch nog na tig telefoontjes en toezeggingen naar de klantenservice Bakker gewoon het incassotraject doorzetten,dit is pure misleiding.
    Er blijkt dus van alles mis met het bedrijf gaat het om een retour,verwacht dan een incassobureau,want niks klopt meer van de facturen.
    Klacht niet opgelost

davith

Ook een klacht indienen over Bakker.com?