Klacht Bakker.com: Incomplete levering en toezegging terugbetaling niet nagekomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 460759
Gebruiker
H.E. Fransen
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Op 13 juni een bestelling geplaatst en betaald.
Van de 8 planten werden er maar drie geleverd, zonder dat Bakker.com
mij daarover tevoren had geinformeerd.
Op mijn mailtjes werd niet gereageerd.
Op 19 juni telefonisch contact gehad. Tijdens dat gesprek hoorde ik dat de ontbrekende 5 planten niet meer leverbaar waren maar, zo verzekerde de medewerkster mij, ik zou binnen 14 dagen het geld terug
krijgen.
Dat is dus niet gebeurd.
Weer een mail gestuurd, en weer geen antwoord.
Hele slechte service .

De oplossing

De toezegging nakomen en het bedrag van E. 59.99 terugbetalen

3 reacties

  1. Auteur
    Bakker.com
    Datum
    Goedemiddag,

    Allereerst mijn excuses voor deze ervaring! Dat is niet de service die je van ons kan verwachten. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je klant- en ordernummer via Facebook (https://www.facebook.com/Bakker.comNL/). Ik wil je graag een passende oplossing aanbieden.

    Groetjes,
    Lotte
  2. Auteur
    H.E. Fransen
    Datum
    Ik heb gereageerd via Facebook, maar waarschijnlijk ben ik te kritisch geweest want ik krijg geen antwoord meer.
    Zeer slechte service
  3. Auteur
    H.E. Fransen
    Datum
    Toch nog een reactie gekregen, maar ik blijf het zeer vreemd vinden dat de afhandeling van een klacht via een privebericht op Facebook moet gebeuren. Waarom?
    En als je dat dan doet, dan moet je het hele verhaal opnieuw uit de doeken doen. Alweer waarom ? Alle gegevens staan toch al op Klachtenkompas.
    Een goede klantenservice heeft genoeg aan een order- en klantnummer. En e-mails moeten ook weer zo terug gevonden zijn.
    En bij de opmerking van Bakker.com dat de klacht op Klachtenkompas niet meer in te lezen is omdat de klacht gesloten zou zijn, zet ik grote
    vraagtekens.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.E. Fransen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bakker.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen