Klacht Bakker.com: Incomplete levering en toezegging terugbetaling niet nagekomen.

H.E. Fransen

Op 13 juni een bestelling geplaatst en betaald.
Van de 8 planten werden er maar drie geleverd, zonder dat Bakker.com
mij daarover tevoren had geinformeerd.
Op mijn mailtjes werd niet gereageerd.
Op 19 juni telefonisch contact gehad. Tijdens dat gesprek hoorde ik dat de ontbrekende 5 planten niet meer leverbaar waren maar, zo verzekerde de medewerkster mij, ik zou binnen 14 dagen het geld terug
krijgen.
Dat is dus niet gebeurd.
Weer een mail gestuurd, en weer geen antwoord.
Hele slechte service .

De toezegging nakomen en het bedrag van E. 59.99 terugbetalen

Bakker.com
    Goedemiddag,

Allereerst mijn excuses voor deze ervaring! Dat is niet de service die je van ons kan verwachten. Zou je mij een privéberichtje kunnen sturen met je klant- en ordernummer via Facebook (https://www.facebook.com/Bakker.comNL/). Ik wil je graag een passende oplossing aanbieden.

Groetjes,
    Lotte
    H.E. Fransen
    Ik heb gereageerd via Facebook, maar waarschijnlijk ben ik te kritisch geweest want ik krijg geen antwoord meer.
    Zeer slechte service
    H.E. Fransen
    Toch nog een reactie gekregen, maar ik blijf het zeer vreemd vinden dat de afhandeling van een klacht via een privebericht op Facebook moet gebeuren. Waarom?
    En als je dat dan doet, dan moet je het hele verhaal opnieuw uit de doeken doen. Alweer waarom ? Alle gegevens staan toch al op Klachtenkompas.
    Een goede klantenservice heeft genoeg aan een order- en klantnummer. En e-mails moeten ook weer zo terug gevonden zijn.
    En bij de opmerking van Bakker.com dat de klacht op Klachtenkompas niet meer in te lezen is omdat de klacht gesloten zou zijn, zet ik grote
    vraagtekens.

H.E. Fransen

Ook een klacht indienen over Bakker.com?