Klacht Bakker.com: slechte 6 rozenstruiken

Klachtnummer
# 468362
Gebruiker
Anton
Datum
1 reactie

Details

Klacht

nog steeds geen gehoor op de klacht slechte zaak

Gewenste oplossing

vanaf april j.l klacht los dit nu eens op

1 reactie

  1. Auteur
    Bakker.com
    Datum
    Hi Anton, we helpen je graag. Zoals eerder aangegeven hebben we hiervoor een klant- en/of ordernummer nodig. Het nummer wat je hebt meegestuurd is een ander nummer, waarmee we je niet terug kunnen vinden in ons systeem. Heb je ook een klant- en/of ordernummer voor mij? Deze kan je vinden op de factuur!

    Groetjes,
    Else

Ook een klacht indienen over Bakker.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen