Opgelost door Bakker.com: Tot op heden geen oplossing ondanks belofte!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 536767
Gebruiker
Moes
Datum
10 reacties

Details

De klacht

Tot op heden klacht niet opgelost; nu meer dan 1 jaar geleden. Heb alles(inclusief foto’s) naar ze opgestuurd, meerdere keren gebeld(slecht te bereiken) om tot een oplossing te komen maar helaas hebben ze ondanks belofte ‘gepaste oplossing’ niks laten horen of klacht afronden. Ze geven 100% bloeigarantie en zouden goede klandizie hebben; nou dat is net anders denk ik...

De oplossing

Vergoeding van het bedrag 83,59€.

10 reacties

  1. Auteur
    Moes
    Datum
    Ik gebruik geen Facebook. Tot op heden heb ik gereageerd en klacht kenbaar gemaakt bij jullie op de site zoals het hoort.
  2. Auteur
    Moes
    Datum
    Wanneer gaan jullie m’n klacht oplossen?
  3. Auteur
    Bakker.com
    Datum
    Hi Moes,

    Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je bestelling bekeken en ik zie dat je inderdaad vorig jaar contact hebt gehad met mijn collega's hierover. Helaas kan ik de e-mail met jouw foto's niet terugvinden in ons systeem. Ik vrees dat hier wat is misgegaan en dit de reden is waarom je geen reactie meer hebt gehad. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Graag wil ik je klacht alsnog met je oplossen. In de e-mail lees ik terug dat het hierbij gaat om de Vlambloem Phlox 'Europa' wit-paars en één keer de Altheastruik Hibiscu. Klopt dat? Aangezien je de bestelling vorig jaar hebt geplaatst, heb ik voor de verdere afhandeling een rekeningnummer (IBAN) nodig. Ik begrijp dat je deze informatie liever niet openbaar deelt. Zou je een e-mail kunnen sturen naar klantenservice.nl@bakker.com met daarin wat extra informatie en jouw gegevens? We lossen dit graag verder met je op.

    Groetjes,
    Else
  4. Auteur
    Moes
    Datum
    Beste Else,
    Heb een e-mail gestuurd naar klantenservice.nl@bakker.com met m’n IBAN en bestelnummer.
    Groet
  5. Auteur
    Moes
    Datum
    Refund de planten die niet tot bloei zijn gekomen en/of gingen rotten.
  6. Auteur
    Bakker.com
    Datum
    Beste Moes,

    Ik zie dat je ons inderdaad een e-mail hebt gestuurd met daarin jouw rekeningnummer. Bedankt hiervoor! In een eerdere e-mail lees ik terug dat het hierbij gaat om de Vlambloem Phlox 'Europa' wit-paars en één keer de Altheastruik Hibiscu. Klopt dat?

    Groetjes,
    Else
  7. Auteur
    Moes
    Datum
    Ja
  8. Auteur
    Moes
    Datum
    Volgens de klantenservice is de terugbetaling op gang maar nog niets van gezien. Derhalve laat ik deze issue nog open staan.
  9. Auteur
    Bakker.com
    Datum
    Hi Moes,

    Ik heb voor de Vlambloem Phlox 'Europa' wit-paars en de Altheastruik Hibiscu een terugbetaling aangevraagd. Het bedrag (€42,98) wordt zo snel mogelijk - en in ieder geval binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Laat je het ons weten als je het bedrag goed ontvangen hebt?

    Groetjes,
    Else
  10. Auteur
    Moes
    Datum
    Zoals beloof door Bakker.com->wacht op betaling…

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Meer dan 1 jr bezig geweest om voor de planten die ik had gekocht bij Bakker.com te laten vergoeden. Het is een zooitje daar. Uiteindelijk via klachtenkompas en consumentenbond vergoeding laten uitbetalen. Nooit meer bij Bakker.com. Er zijn meerdere mensen in m’n omgeving dupe van geworden.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bakker.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen