Opgelost door Bakker.com: Tot op heden geen oplossing ondanks belofte!

sad Opgelost
Moes

Tot op heden klacht niet opgelost; nu meer dan 1 jaar geleden. Heb alles(inclusief foto’s) naar ze opgestuurd, meerdere keren gebeld(slecht te bereiken) om tot een oplossing te komen maar helaas hebben ze ondanks belofte ‘gepaste oplossing’ niks laten horen of klacht afronden. Ze geven 100% bloeigarantie en zouden goede klandizie hebben; nou dat is net anders denk ik...

Vergoeding van het bedrag 83,59€.

Moes
    Ik gebruik geen Facebook. Tot op heden heb ik gereageerd en klacht kenbaar gemaakt bij jullie op de site zoals het hoort.
    Moes
    Wanneer gaan jullie m’n klacht oplossen?
    Hi Moes,

Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Ik heb je bestelling bekeken en ik zie dat je inderdaad vorig jaar contact hebt gehad met mijn collega's hierover. Helaas kan ik de e-mail met jouw foto's niet terugvinden in ons systeem. Ik vrees dat hier wat is misgegaan en dit de reden is waarom je geen reactie meer hebt gehad. Mijn welgemeende excuses hiervoor. Graag wil ik je klacht alsnog met je oplossen. In de e-mail lees ik terug dat het hierbij gaat om de Vlambloem Phlox 'Europa' wit-paars en één keer de Altheastruik Hibiscu. Klopt dat? Aangezien je de bestelling vorig jaar hebt geplaatst, heb ik voor de verdere afhandeling een rekeningnummer (IBAN) nodig. Ik begrijp dat je deze informatie liever niet openbaar deelt. Zou je een e-mail kunnen sturen naar klantenservice.nl@bakker.com met daarin wat extra informatie en jouw gegevens? We lossen dit graag verder met je op.

Beste Else,
    Heb een e-mail gestuurd naar klantenservice.nl@bakker.com met m’n IBAN en bestelnummer.
    Groet
    Moes
    Refund de planten die niet tot bloei zijn gekomen en/of gingen rotten.
    Beste Moes,

Ik zie dat je ons inderdaad een e-mail hebt gestuurd met daarin jouw rekeningnummer. Bedankt hiervoor! In een eerdere e-mail lees ik terug dat het hierbij gaat om de Vlambloem Phlox 'Europa' wit-paars en één keer de Altheastruik Hibiscu. Klopt dat?

Ja
    Moes
    Volgens de klantenservice is de terugbetaling op gang maar nog niets van gezien. Derhalve laat ik deze issue nog open staan.
    Hi Moes,

Ik heb voor de Vlambloem Phlox 'Europa' wit-paars en de Altheastruik Hibiscu een terugbetaling aangevraagd. Het bedrag (€42,98) wordt zo snel mogelijk - en in ieder geval binnen 10 werkdagen teruggestort op je rekening. Laat je het ons weten als je het bedrag goed ontvangen hebt?

Moes
    Zoals beloof door Bakker.com->wacht op betaling…

Moes
Meer dan 1 jr bezig geweest om voor de planten die ik had gekocht bij Bakker.com te laten vergoeden. Het is een zooitje daar. Uiteindelijk via klachtenkompas en consumentenbond vergoeding laten uitbetalen. Nooit meer bij Bakker.com. Er zijn meerdere mensen in m’n omgeving dupe van geworden.

Ook een klacht indienen over Bakker.com?