Wij vinden dat Bakkerij Bertram hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Bakkerij Bertram : Slecht puddingsmaak in de tompouce
Details
Klacht
Gaat niet in op de klacht van de tompoucen, de pudding smaakt naar bijna niets, wat het personeel beaamt, deze vinden de smaak ook niet goed. Schande. Ik heb voor 5 tompoucen en een aardbeientaartje meer dan € 25,- betaald, dan verwacht ik ook kwaliteit. Het enige bericht wat ik terug kreeg, was dat zij zich niet konden vinden in mijn klacht en dat was het. Volgens personeel is de smaak ook niet goed. Ik hoop nog wat te horen over mijn klacht.Langzame service
Gewenste oplossing
Ik wil mijn geld terug, het was een hoop geld, maar als het kwaliteit is, ben ik bereid daarvoor te betalen, maar niet voor een waterige kwaliteit van de pudding. Ik zou ook graag een normale reactie willen ontvangen en mij niet negeren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.