Klacht Bakkerij Bertram : Slecht puddingsmaak in de tompouce

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 535806
Gebruiker
Wal
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Gaat niet in op de klacht van de tompoucen, de pudding smaakt naar bijna niets, wat het personeel beaamt, deze vinden de smaak ook niet goed. Schande. Ik heb voor 5 tompoucen en een aardbeientaartje meer dan € 25,- betaald, dan verwacht ik ook kwaliteit. Het enige bericht wat ik terug kreeg, was dat zij zich niet konden vinden in mijn klacht en dat was het. Volgens personeel is de smaak ook niet goed. Ik hoop nog wat te horen over mijn klacht.
Langzame service

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug, het was een hoop geld, maar als het kwaliteit is, ben ik bereid daarvoor te betalen, maar niet voor een waterige kwaliteit van de pudding. Ik zou ook graag een normale reactie willen ontvangen en mij niet negeren.
Geboden oplossing
Ze reageren niet op de klacht, het personeel beaamt mijn klacht. Geen tompoucen kopen bij deze bakker, de pudding smaakt nergens naar. Schandalig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bakkerij Bertram hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bakkerij Bertram ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen