Klacht Bakkerijgereedschappen Gebroeders Meijer: Bestelling nooit ontvangen, geen reactie bedrijf

Soy

In augustus 2013 heb ik op deze website iets besteld. Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen en, ondanks herhaaldelijke pogingen van mijn kant, nooit contact kunnen leggen met het bedrijf over de bestelstatus.

Ik wil of mijn bestelling ontvangen, of mijn geld terug.
Een excuus zou ook niet gek zijn overigens.

Bakkerijgereedschappen Gebroeders Meijer
    We hebben grote problemen gehad, welke bijna geleid hebben tot een faillissement. Er werd ons de toegang tot onze werkruinte geweigerd en konden niet meer ondernemen, zelf email ontvangen was onmogelijk. Inmiddels hebben we een doorstart kunnen maken en zijn op dit moment bezig met verhuizen. We denken over ca. 3 weken weer te kunnen uitleveren, ook de hele oude betaalde bestellingen.
    Ons excuus voor dit alles en beloven u het goed te maken, bedankt voor het vele geduld.
    Soy
    Geachte heer of mevrouw,Dank voor uw antwoord. Betekent dit dat ik de derde week van februari mijn bestelling alsnog krijg? Ik wil namelijk nu wel graag zekerheid hebben, aangezien het al zo lang duurt. Ik had de taartringen nodig voor mijn schoolexamen patisserie en omdat ik ze niet had heb ik alles wat ik wilde maken moeten veranderen. Ik ben overigens gezakt. Niet alleen hierdoor uiteraard, maar het hielp ook niet de onzekerheid waar mijn bestelling bleef en of ik alles kon maken.
    Bakkerijgereedschappen Gebroeders Meijer
    Wat vervelend dat u gezakt bent. Op dit moment denk ik inderdaad de 3e week te kunnen leveren, afhankelijk van de stroom leverancier. Zal u op de hoogte houden. Vriendelijke groeten Walter
    Soy
    Ondanks toezegging dat ik het pakje nu dan eindelijk in de derde week van februari zou ontvangen, heb ik nog steeds mijn -betaalde- pakketje niet gekregen! Ik zal een nieuwe klacht indienen.