Klacht BaKo Vastgoed: huurprijs en kwaliteit woning niet in balans

Susan

huurprijs komt totaal niet overeen met kwaliteit/staat vd woning.Zeer slechte isolatie (zeer gehorig! waait/tocht)Slechte algehele onderhoud
Houtwerk buiten dient dringend geschilderd te worden
dakgoot lektna bij regen valt er van dat zwarte troep
Geluidsoverlast slecht voegwerk murenDeurbel hapert
Deuren die met veel geweld dicht moeten worden gesmeten anders gaan ze niet dicht- Achterstallig onderhoud (kranen, douchedeuren, verf aan de buitenkant, kozijnen)
Dakkapellen worden niet onderhoudenGehorigheid van de woningen rechtvaardigt niet zo'n hoge huurDatgene wat vervangen is is van slechte kwaliteit dat het meerdere hiervan al aan vervanging toe isWc's zijn verouderd slechte staatLeegstand van woningen in de wijk zorgt voor een verpaupering van de buurt, tuinen worden niet meer onderhoudenDrugshuizen(in onze straat in 2 jr tijd al 5!) Woningen worden kort bewoond ivm excessieve stijging van huur (in 2 jr tijd zijn er al zeker 5 huurders vertrokken)
CV ketels sterk verouderd

of per direct de klachten oplossen
anders huurprijs per direct aanpassen naar 700,00

Wij vinden dat BaKo Vastgoed hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over BaKo Vastgoed?