Klacht Balletkledingwinkel.com: Garantie op aankoop balletpakje

Klachtnummer
# 139260
Gebruiker
Heidi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 september 2015 heb ik bij balletkledingwinkel.com een balletpakje besteld.
Na 10x dragen zit er een gat in het pakje.
Het balletpakje is iedere keer zorgvuldig gewassen.
Meerdere mailtjes heb ik gestuurd met het verzoek het balletpakje te vervangen. Ik heb zelfs aangeboden de verzendkosten te willen betalen.
De balletkledingwinkel wil het balletpakje niet volledig vervangen.
Wel hebben ze verschillende keren een aanbod gedaan, verzendkosten betalen, helft van het pakje en verzendkosten betalen.

De oplossing

Graag wil ik een volledig nieuw balletpakje van het zelfde type zonder enige betaling van kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Balletkledingwinkel.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Balletkledingwinkel.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen