Klacht BAM Wonen: Lekkage wordt door BAM Wonen niet opgelost en schade niet hersteld.
Details
Klacht
Wij hebben een nieuwbouwwoning van BAM. Hier is voor de tweede keer een lekkage opgetreden in de woonkamer. Deze hebben we 26 november 2022 gemeld en deze is tot op heden nog steeds niet opgelost.BAM reageert heel erg langzaam en lost haar beloftes niet in. De laatste keer dat iemand naar de lekkage is wezen kijken is 13 januari 2023. Toen werd een vervolgafspraak beloofd. Dit is niet gebeurd. Nu beweert BAM dat de lekkage is opgelost en beloofde 28 februari een stukadoor aan te sturen om de schade binnenshuis te herstellen. Dit is niet gebeurd, en vragen over de lekkage worden niet of nauwelijks beantwoord.
Gewenste oplossing
Ik wil dat de lekkage wordt opgelost, zodat deze niet weer voor een derde keer terugkeert.En ik wil dat BAM haar afspraken nakomt over het herstel van de schade.
De voorwaarden geven BAM vier weken. Daar zijn we ruim voorbij.
Ik neem nu langs deze weg contact op met BAM, omdat zij dit (blijkbaar) niet als een prioriteit beschouwen.
Reageer
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.