Klacht Bam: Niet nakomen van afspraken.

Klachtnummer
# 389622
Gebruiker
Jasper Koeleman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het is erg vervelend dat ik na 2 keer een afspraak heb gemaakt er nog steeds geen monteur is langs geweest van bam. Mij werd beloofd slimme meters te komen instaleren. Tot 2 keer toe werd mij beloofd dat ik nog steeds op de planning stond voor de desbetreffende dag. Na meerdere keren gebeld te hebben met Bam en ik dus gewoon ben voorgelogen is mijn vetrouwen in Bam geheel verdwenen. Voor deze afspraken heb ik 2 keer vrij genomen, en ik eis dan ook een compensatie voor de uren die ik niet heb kunnen werken.

De oplossing

Mijn gemiste uren compenseren en een oplossing zoeken om toch mijn meters te kunnen installeren. Bam begrijpt wel dat ik na 2 keer te zijn opgelucht niet nog een keer ga vrij nemen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bam?