Klacht Bambini.com: Artikel niet geleverd. Geen contact meer te krijgen.

Klachtnummer
# 53544
Gebruiker
Iris de Koning
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb op 24 februari een bestelling geplaatst bij Bambini.com voor 375,-
Niets meer van gehoord, dus gaan bellen. Op 5 maart medewerkster gesproken. Zij zou het gaan uitzoeken en mij terugbellen/-mailen.
Hier heb ik niets meer van gehoord. Als ik bel krijg ik een antwoordapparaat waar ik niet op kan inspreken. Ook gemaild met mijn vraag, niets op gehoord.
Na googlen op het bedrijf werd ik niet vrolijk: heel veel klachten van klanten.
Hopelijk dat dit iets oplevert?

Vriendelijke groet,
Iris de Koning

De oplossing

Levering van de producten of terugstorten van het bedrag.

1 reactie

  1. Auteur
    Bambini.com
    Datum
    Dag,
    Het artikel blijkt helaas niet meer leverbaar bij de leverancier en is niet meer na te bestellen na diverse pogingen.
    Het betaalde bedrag is keurig teruggestort.
    Vriendelijke groet, Team Bambini.com

Ook een klacht indienen over Bambini.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen