Klacht Bambini.com: Besteld, Betaald, niet geleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 33867
Gebruiker
joja78
Datum
1 reactie

Details

De klacht

We hebben via Bambini.com op 20-08-2013 een LEGO goederentrein besteld voor de verjaardag van onze zoon. Na betaling via IDEAL keurig een bevestigingsmail ontvangen. Op 27-8 nog geen product ontvangen, gebeld, zou vrijdag of maandag worden verstuurd. Maandag 2-9 nog steeds niets ontvangen, weer gebeld, zou Dinsdag 2-9 worden geleverd. Dinsdag 2-9 nog steeds niets en het bedrijf is ook telefonisch niet te bereiken.

De oplossing

Levering zsm of mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    joja78
    Datum
    Na voor de zoveelste keer gebeld te hebben, hebben ze uiteindelijk het bestelde item verzonden. (na 2,5 week gezeur)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
joja78
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bambini.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen