Opgelost door Bambini.com: niet geleverde goederen, wel betaald!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 33288
Gebruiker
Angel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

bestelling geplaatst op bambini.com op 15 augustus 2013 en Euro 55,00 betaald via Ideal.
Op 15 aug. 2013 16.31 uur bevestiging per email met attachement (pdf-file kan niet openen) ontvangen dat de bestelde producten z.s.m. thuisgestuurd worden.Op 20 aug. 2013 15.14 uur email ontvangen van klantenservice@houseofshoes.nl dat de status van mijn bestelling veranderd is naar: geannuleerd. Ik heb email teruggestuurd dat ik het bedrag ad Euro 55,00 z.s.m. op mijn rekening teruggestort wilt hebben ivm mijn vakantie. Op woensdag 21 augustus 2013 11.35uur email ontvangen dat via een refund van het online bankingsysteem Icepay binnen 2 a 3 werkdagen zal worden verrekend. Tot op heden niets ontvangen. Het geld is geincasseerd, maar geen goederen geleverd! Op 28 aug. 2013 naar klantenservice gebeld, wordt niet opgenomen!!

De oplossing

Graag geld terugstorten op mijn rek. z.s.m. wegens niet geleverde goederen.

2 reacties

  1. Auteur
    Bambini.com
    Datum
    Dit bedrag is reeds op 21-08-2013 geretourneerd.
  2. Auteur
    Angel
    Datum
    uitstekend afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bambini.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen